Haha

Igår var det fest. Firade min vän Morgan. Det var trevligt med en salig blandning av folk.
Vissa blev som sagt fullare än andra. Lekar är alltid lika dåligt med alkohol inblandat.
Men jag är pigg idag iallafall. men som vanligt efter att ha druckit sprit så är jag risig i magen. Tänk att man kan vara det efter 4 öl 2 shots o en liten grogg, Inte bakis dock som är skönt.

Nej nu åter till teven.
/Over..




Om man tänker på henne när man är vaken, drömmer om henne när man sover o mår bra när man pratar med henne. vad är det ett tecken på..

Kommentarer
Postat av: ...

att du kanske börjar bli kär=) de är du värde hasse

2009-03-08 @ 14:47:56
Postat av: Charlotte

Tror det är ett teckan på att du börjar bli kär.

Ingen blir gladare än jag om det är så för det är du värd min favorit!

Kraaam

2009-03-10 @ 08:51:44
URL: http://charlotte87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0