En vän för livet..

Tänk hur det kan bli av slumpen bara.
Har det senaste halvåret fått 3 vänner som är mycket bra vänner just nu.


Ni vet alla vilka ni är .. vet dock inte om ni läser här

Men det finns en person som kommit mig riktigt nära som vän och som jag kommer sakna när vi inte bor i samma stad längre

Du är en riktig vän, Jag är glad att jag fick äran att lära känna dig =).
Kommer sakna dig massor när vi inte längre bor i samma stad. Hoppas verkligen vi håller kontakten.

Helgen då,
Partaj i lördags träffa några gamla vänner som jag numer har gemensamma vänner med, Skumt att man möts 10 år senare igen på fest pga olika kompisar Eskilstuna är litet.
Utgång på kåren efteråt. var lite folk men alltid lika kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0