Dags att ta tag i bloggandet.

Nya bloggen skulle ju göra att jag blogga.
Har haft massor att blogga om egentligen men inte orkat.

Nu ligger det iallafall till så här , Min Pappa är hemma o mår bättre, verkar vara ganska hyfsat just nu. Han kan vara hemma själv iallafall o klarar sig själv inomhus o det är en bra början

Har idag lämnat in min första hemtenta på lärarprogrammet. Har haft svårt att fokusera på skolan, men nu är den iallafall inlämnad. Känns skönt.. får jag kompletera så får jag.. Jag vet varför då så det är lugnt

För er som inte vet har jag under denna jobbiga period slutat helt med basket. Har inte vart i hallen på ett par veckor o saknar det inte för 5 öre. Känns skönt att inte ha basketen just nu, men suget kommer säkert. Jag kommer alltid älska sporten så är det.

Det var allt för nu... ska vara bättre på att uppdatera här, om det är någon som läser så kommentera gärna

/Peace

Kommentarer
Postat av: Nattis

du är saknad i Bollhuset

2009-02-18 @ 09:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0