Nytt inlägg

Har pluggat som fan senaste dagarna. Har nu bara en uppsats kvar för att vara ikapp helt o hållet. Skönt som fan.
Denna termin ska jag slita oavsett vad som händer. göra alla tentor och uppsatser. Hoppas på en bra basgrupp som hjälper mig. Har en person att tacka extra mycket för hjälpen jag fått.

Såg just Usain Bolt springa 100m.. helt sjukt.. 9.58 är nog svårslaget, fast de såg knappt ut som han tog i.

Premiere league starta i helgen, Liverpool måste ändra spelet tills Aquillani blir hel.. Gerrard längre ner i banan helt enkelt o 2 forwards är mitt tips till Benitez.

Snart börjar basketsäsongen, är taggad som bara den att träna ett lag, har hittat massa nya sköna övningar jag tror kidsen kan tycka är roliga...

Over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0