Helg igen!

Nu är det helg igen... en väldigt lugn sådan, lite plugg och ett city besök idag.

Har lite att fundera över. Basketklubbar som vill att man ska träna för dem. Vore kul med förändring men har ju skolan oxå, tyvärr gick det inte att flytta utbildningen direkt nu utan i såfall blir det till våren. 
Tappar då en termin, är det värt det?
Skulle vara kul att komma till en klubb som vill framåt. EB känns inte så kul nu. Damlaget har knappt spelare kvar vad händer där lixom.

Någon som har ett jobb åt mig som jag kan ta istället för plugget o så kan jag kanske flytta. eller ja jag vet inte hur jag ska göra helt enkelt..

Over

Kommentarer
Postat av: Nattis

Om det känns rätt så är det värt de.

Kram

2009-08-02 @ 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0